KosárbaKosárba0 0 Ft
Az Ön kosara még üres!
Tegye a kívánt termékeket a kosarába!
Általános szerződési feltételek

Irodaellátás.hu

 

Általános Szerződési Feltételek

 

 

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (www.irodaellatas.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: www.irodaellatas.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek és letölthető az alábbi linkről: www.irodaellatas.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek lap alján található letöltési linkről.

 

 

  1. Szolgáltató adatai:

 

A szolgáltató neve: I-COM Irodaellátás Kft.

A szolgáltató székhelye: 1044 Budapest, Ezred utca 2.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: iroda24@irodaellatas.hu

Cégjegyzékszáma: 01-09-196828

Adószáma: 25049813-2-41

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Telefonszáma: 06 1 688 1840

Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-54813

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: Corwell Kft. 2120 Dunakeszi, Pallag u. 37. corwell@corwell.hu

 

 

  1. Alapvető rendelkezések:

 

2.1.        A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. Irányadó továbbá a jelen ÁSZF alapján megvalósított adatkezelésekre a Szolgáltató adatkezelési szabályzata is, mely elérhető a www.irodaellatas.hu/adatvedelmi-es-adatkezelesi-szabalyzat weboldalon.

 

2.2.        A jelen ÁSZF 2022. május 26. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Felhasználó által leadott rendelésre a rendelés leadásakor hatályos ÁSZF irányadó.

 

2.3.        Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

  1. Vásárlás

 

3.1.        Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával (rendelés leadásával) kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezeléseket tudomásul veszi.

 

3.2.        Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

 

3.3.        A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

 

3.4.        A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

 

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

 

4.1.        A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, nem tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

 

4.2.        A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről illusztratív jelleggel fotót jelenít meg. . A termékek adatlapján megjelenített képek minimális mértékben (pl. színárnyalat) eltérhetnek a valóságostól, de Szolgáltató minden esetben törekszik a lehető legpontosabb adatok, így különösen a termékek fotóinak megjelenítésére.

 

4.3.        Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

 

4.4.        Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

 

4.5.        Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

 

  1. Rendelés menete

 

5.1.        Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba.

 

5.2.        Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

 

5.3.        Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosaram” ikonra kattintva.

 

5.4.        Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni új termékkeresést indíthat. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A sor végén található ikonra kattintva törölheti a kosár egy termékét, a teljes kosár tartalmát pedig a „Kosár tartalmának törlése” gombbal törölheti. Mennyiség módosításához az adott termék során található beviteli mezőben írja át a megrendelni kívánt mennyiségre a mezőben lévő számot, majd kattintson a „Módosít” gombra. Amennyiben nem kíván további módosításokat elvégezni, kattintson a „Kosár tartalmának megrendelése” gombra.

 

5.5.        Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

 

5.5.1.    Fizetési módok:

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét az átvételt igazoló szállítólevél alapján, postai úton megküldött számla alapján köteles megfizetni, az abban feltűntetett fizetési határidőn belül. Az átutalásos fizetési mód egyedi beállítást igényel.

Készpénzzel: személyes átvétel során a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyen történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

Előreutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Bankkártyás fizetéssel: A fizetés a CIB bank oldalán történik, mely során a bankkártya adatainak megadására van szükség. A fizetés teljesítését követően a bank oldala visszairányítja a Felhasználót a webáruház oldalára.

5.5.2.     Szállítási költség:

Nettó 30.000,- Ft alatti megrendelés esetén nettó 2990,- Ft, nettó 30.000,- Ft és 60.000,- Ft közötti rendelés esetén 2490,- Ft, a nettó 60.000,- Ft-ot meghaladó rendelések esetében térítésmentes.

 

5.6.        Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

5.7.        A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

 

5.8.        Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

 

5.9.        Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

 

5.10.      Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. A megrendelés és az azzal egyező tartalmú visszaigazolás hozza létre a felek között az egyedi szállítási szerződést. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

  1. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

 

6.1.        A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

 

6.2.        Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

 

6.3.        Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

 

6.4.        Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy beszállítói, illetve a termékek gyártói a technikai ismertetőket, leírásokat saját hatáskörükben jogosultak módosítani.

 

6.5.        Szolgáltató fenntartja a jogot – legfeljebb a vállalt teljesítési határidőig terjedően – a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

  1. Elállás joga

 

7.1.        Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

 

7.2.        A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el: https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1400045.KOR

 

7.3.        Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el , a magyarnyelvű verziót megnyitva („HU”) . https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/?uri=CELEX:32011L0083

 

  1. Jótállás, szavatosság

 

Kellékszavatosság

 

8.1.        Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

 

Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

8.2.        Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

 

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

8.3.        Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

 

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 1 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

8.4.        Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

 

Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

8.5.        Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

  1. A szavatossági igény esetén történő eljárás

 

9.1.        A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

 

9.2.        A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

  1. Vegyes Rendelkezések

 

10.1.      Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

 

10.2.      Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

 

10.3.      Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

 

10.4.      Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

  1. Szerzői jogok

 

11.1.      Miután a www.irodaellatas.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a www.irodaellatas.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

11.2.      A www.irodaellatas.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

 

11.3.      A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

 

11.4.      Tilos a www.irodaellatas.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a www.irodaellatas.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

 

11.5.      A www.irodaellatas.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

 

11.6.      Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként 20.000 Ft, illetve szavanként 1.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja. 




12.     Visszáru szabálya

  1. Minden olyan visszáru igény tekintetében, mely a Vevő téves rendeléséből, illetve Vevő – nem a Szállítónak felróható okból történt - érdekmúlásából eredően keletkezik, a Szállító az alábbiak szerint jár el.

 

  • visszáru feltételei
  • az áru csomagolása ép, tiszta, sérülésmentes (gyári csomagolásban szállított termék esetében bontatlan), a termék nem sérült, nem hiányos és nincsenek rajta használati nyomok
  • Szállító fenntartja a jogot a következő termékkörök esetében a visszáruzás lehetőségének elutasítására: élelmiszerek, szezonális cikkek, egyedileg megszemélyesített cikkek, vegyi áruk, tisztítószerek és minden olyan termék esetében, melyről Szállító előzetesen tájékoztatja a Vevőt.

 

  • visszáru kérelem bejelentése
  • a Szállító legkésőbb az áru átvételét követő 10 munkanapon belül jelen szabályzatban foglaltak szerint bejelentett visszáru kérelmeket fogadja be
  • visszáru igény kizárólag a „Visszáru kérelem adatlap” kitöltésével és a visszaru@i-com.hu e-mail címre, az I-COM Irodaellátás Kft., mint Szállító részére megküldött történő elküldésével terjeszthető elő
  • a határidőben és szabályszerűen bejelentett visszáru igényt a Szállító jogosult egyedileg elbírálni, annak elfogadására a Szállító nem köteles, a visszáru kérelem elfogadását, vagy elutasítását a Szállító nem köteles indokolni
  • visszáru kérelem Szállító által történt elfogadásáról a Szállító az általa aláírt és lebélyegzett „Visszáru kérelem adatlap” megküldésével tájékoztatja a Vevőt, ami egyben a további eljárásban a visszáru kísérő okmányának minősül

 

  • a jóváhagyott visszáru kezelése
  • a jóváhagyott visszárut, előre egyeztetett módon és időpontban, a Szállító hozza el a Vevőtől,
  • a visszáru visszavételekor tételes mennyiségi átvétel történik, ami a kísérő okmányon rögzítésre kerül
  • a visszáru minőségi ellenőrzésére a Szállító telephelyén kerül sor
  • a minőségi feltételeknek nem megfelelő termékekről és a visszáruban elfogadott termékek mennyiségéről a Szállító e-mailben tájékoztatja a Vevő megadott kapcsolattartóját
  • a visszáruban a Szállító által el nem fogadott termékeket a Vevő az értesítésétől számított 10 munkanapon belül a Vevő köteles elszállítani, ezt követően, ezen termékek megsemmisítésre, vagy újraértékesítésre kerülnek a Szállító által

 

  • visszáruval kapcsolatos árjóváírás
  • a minőségileg és mennyiségileg megfelelő visszáru tekintetében a Szállító az eredeti nettó vételár 90%-ának összegéről (azaz 10% visszáru költség levonásával) negatív előjelű jóváíró bizonylatot állít ki az alábbiak szerint:
    • Amennyiben a visszáruzni kívánt áru kiszámlázásra került, akkor a visszáruzott tételről jóváíró számla készül.
    • A leszállított, de még nem számlázott tételek esetén a visszáruzott tételről egy hóközi számla és a hozzá tartozó jóváíró számla készül (ez a számla csak a visszáruzott terméket tartalmazza).

 

  1. Minden egyéb olyan okból felmerülő visszáru igényt, mely nem a Vevő tévedéséből, illetve Vevő (nem a Szállítónak felróható okból bekövetkezett) érdekmúlásából ered, minden esetben e-mail-ben megküldött rövid levélben, a szállítólevél másolatával kiegészítve szükséges megküldeni a Szállító kapcsolattartója részére, ami alapján, a Szállító intézkedik a felmerült probléma mielőbbi rendezésének érdekében.

A közvetlen szerviz képviselettel rendelkező termékek garanciális reklamációival, minőségi kifogásaival a hivatalos márkaszerviz felé a Vevő intézkedik.

 

Budapest, 2023. 04. 12.


A lejárt, korábban érvényben lévő Általános Szerződési Feltételeink itt olvashatóak.


Érvényességi időszak:   -2022.02.03.