Vásárlási feltételek

Vásárlóink:

Az irodaellatas.hu Online áruházat korhatár nélkül a nap 24 órájában bárki látogathatja.
Célkitűzésünk, hogy gyors, kényelmes, felhasználóbarát és költséghatékony megoldást kínáljunk az irodaellatas.hu oldalain keresztül azon kis és középvállalkozások, valamint magánszemélyek számára is, akik eddig csak hipermarketekben, vagy a szükségesnél nagyobb tételek egyidejű vásárlásával tudtak csak kedvező árakat elérni.
A vásárlás regisztrációhoz kötött. A regisztrációval új partnerünk tudomásul veszi és elfogadja a Vásárlási Feltételeket. Ha partnerünk elfelejti jelszavát, kérésére újra rendelkezésre bocsátjuk. A jelszó átadásából, illetéktelen személy általi felhasználásából eredő károkért a jelszó tulajdonosát terheli felelősség.
A hibás regisztrációs lapok elküldéséből keletkező károkért az I-COM Kft. felelősséget nem vállal.

Árak megjelenítése:

Webáruházunkban található áraink kizárólag az irodaellatas.hu vásárlói számára érvényesek. A lakossági vásárlók esetén minden esetben bruttó (ÁFÁS) árak vannak feltüntetve, vállalkozások esetén bejelentkezést követően a “BEÁLLÍTÁSAIM” menüpontban kiválasztható a megjelenítés formája (nettó/bruttó). Az árak magyar forintban (HUF) érvényesek.

Szállítás:

Az I-COM Kft. az irodaellatas.hu oldalain keresztül megrendelt termékek kiszállításáról a normál üzletmenet mellett is a megszokott felelősséggel gondoskodik.
A csomagot a Szolgáltató a megrendelés leadásától számított 3-5 munkanapon belül szállítja ki a megadott szállítási címre. Amennyiben a fenti határidő bármilyen okból nem tartható, úgy a csomag feladásáról és a küldemény várható megérkezéséről a Szolgáltató a Vevőt e-mail útján értesíti.

A kiszállítás díja:

Csomagszállítás az ország egész területére, értékhatártól függetlenül:

0 – 30 kg*-ig: 1 990 Ft
30 – 60 kg között: 3 980 Ft
60 kg felett: 4 900 Ft

Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák.

*: Szabvány postai csomag. A leghosszabb oldal nem lehet több, mint 75 cm. A három oldal hossza összesen (A+B+C) 200 cm.

A vidéki szállításoknál a csak postai utánvéttel, vagy előrefizetés mellett tudjuk a szállításokat elindítani.

Páncélszekrényeknél, bútoroknál, 2 méternél hosszabb termékeknél, és tömegpapír (fénymásolópapír, leporello) szállítása esetén külön árajánlatot adunk szállításra, mely eltérhet a program által kalkulált futárdíjtól.

Lehetőség van a megrendelt áruk személyes átvételére is az I-COM Kft. telephelyén, miután az áruk rendelkezésre állását visszaigazoltuk.
Átvétel időpontjai: H-Cs: 9.00-16:00, P: 9:00 – 14:00

A szállítás számlával történik, és az áru kifizetésének időpontjában átadásra kerül. Az áru ellenértékének kiegyenlítése átvételkor, készpénzben történik.
Hétvégén és munkaszüneti napokon a rendeléseket kiszállítani nem tudjuk.

Az I-COM Kft. tulajdonosa, és üzemeltetője a késedelmes szállításokból eredő károkért felelősséget nem vállal, jogi út kizárva.

A legkisebb csomagolási egységet nem áll módunkban megbontani. (termékeknél minden esetben feltüntetjük)

Abban az esetben, ha a megrendelt áru hiányosan vagy sérülten érkezik meg, az árut visszavisszük, és térítésmentesen újra kiszállítjuk. Mivel az árut számlával együtt visszük, így hibás teljesítés esetén a teljes szállítást megismételjük, nem csak a hiányzó termékeket szállítjuk utólag. Hibás teljesítés esetén az ismételt szállítás költsége a vevőt nem terheli.

Abban az esetben, ha egy termék tévesen lett megrendelve, az áru cseréjét ismételten csak a teljes szállítás megismétlésével tudjuk biztosítani. Ebben az esetben viszont az ismételt szállítás fuvarköltsége is a vevőt terheli.

Egyedi szállítási időpontokra vonatkozó kéréseknek igyekszünk megfelelni, de ezek teljesítésére nem áll módunkban garanciát vállalni.

A csomagokat bontatlan egységcsomagban szállítjuk, melyek egyedi csomagzáró szalaggal vannak ellátva.

Fizetési feltételek:

Fizetés az áru átvételekor:
Amennyiben a futár szállítja ki Önnek a megrendelt árut, készpénzzel fizetheti ki az áru ellenértékét annak átvételekor. Ha személyesen az I-COM Kft. telephelyén veszi át az árut, fizethet készpénzzel, vagy bankkártyával.

Előreutalás:
Amennyiben el szeretné kerülni a készpénzes fizetést, de bankkártyával nem szeretne fizetni, választhatja az előre utalást. Ekkor munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és miután az átutalt összeg beérkezett, elindítjuk az áru kiszállítását. Ennek a fizetési módnak a hátránya az ügyintézés miatt 1-2 napot halasztódó szállítás.

Átutalás szerződött ügyfeleinknek:
Azon ügyfeleink, melyekkel külön megállapodást kötünk, lehetőséget biztosítunk átutalásos fizetésre.

Minőség és garanciavállalás:

Az ajánlatban szereplő, illetve a társaság által forgalmazott termékek minden szempontból megfelelnek és eleget tesznek a vonatkozó hazai és nemzetközi szabványok előírásainak.

Szavatosság, jótállás:

– A termékek rendeltetésszerű használatával összefüggésben társaságunk a vonatkozó jogszabályokban rögzített esetekben és ideig szavatosságot vállal a Vevő részére történő átadástól számítva.
– A megrendelt termékeket társaságunk első osztályú minőségben adja át.
– Társaságunk a vonatkozó jogszabályban rögzített garanciális szolgáltatásokat biztosítja a kötelező jótállás körébe eső termékek vonatkozásában az ott meghatározott ideig.

A társaság a fenti szavatossági és jótállási kötelezettségvállalásai nem vonatkoznak azon hibákra, amelyek:
– illetéktelen beavatkozásból,
– nem megfelelő kellékanyagnak a felhasználásából,
– helytelen üzemeltetési körülményekből,
– elemi csapásból,
– erőszakos behatolásból (zárpecsét feltörése), rongálásból, szakszerűtlen szállításból és üzemeltetésből adódnak.